torsdag den 5. juli 2012

Lovely summer things


Hermed et par af mine yndlings sommer ting. 1. Splinternyt Gaffa fyldt med musik anmeldelser, interviews og gode idéer til festivaller rundt i landet 2. Fersken-røde høretelefoner, som jeg vil lytte til sommermusik, og have med mig på togturer 3. Blomstret trøje (som jeg ikke kan vente med at danse rundt i) 4. Pæne solbriller til solskinsdage 5. Polaroid kamera sendt med pakkeposten helt fra usa, er det ikke bare fint? Alle mine eventyrer skal foreviges på polaroid fotografi.

37 kommentarer:

  1. Jeg elsker blusen!
    Hvor mange penge har du givet for Polaroid kameraet? Og har du et link til det? Jeg søger sådan et! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Det kostede omtrent tohundrede (desværre kom der også told oven i) Kiggede efter mit polaroid kamera på www.etsy.com (der vil du helt sikkert kunne finde noget) Held og lykke med det :)

      Slet
    2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  2. Hvor er blusen fra? Den. Noget så fin!

    Kram fra Olga

    SvarSlet
  3. To tommel up for lækre summer items!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og tommel op for fin kommentar, tak!

      Slet
  4. Fine ting! Jeg elsker blusen, den er virkelig sød :)

    Kys www.sofieecarolinee.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Er også smadder glad for min blomstrede bluse.

      Slet
  5. Jeg ønsker mig også et polaroid, men kan man være sikker på, at de nye film passer til de gamle kameraer? Ved du noget om det?

    SvarSlet
    Svar
    1. "The-impossible-project" laver film til næsten alle de gamle polaroid kamera'er. Mit kamera kan blandt andet også få film derfra. Kig her, hvilke polaroid kamera'er der bruger hvilke film: http://www.the-impossible-project.com/projects/polaroidcamera/

      Filmen kan også købes derinde.

      Slet
  6. Sikke nogle helt fantastiske ting, du har dig - jeg er fuldstændig solgt i det polaroid-kamera - hvor meget koster filmen til det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Tror vidst nok filmen koster 150 for én pakke (med 8 styks i)

      Slet
    2. vil det sige man kun kan tage 8 billeder? og hvormange pakker har du købt?
      jeg synes virkelig du har en skøn blog, og overvejer stærk om jeg skal købe et polaroid camara!

      kram fra Anna

      Slet
  7. Dejlige sommerting: Music, photo & fashion :)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Nøjagtig :) Så kan man næsten ikke forlange mere!

      Slet
  8. Hvor er farven på høretelefonerne dog skøn!
    Knus.

    SvarSlet
  9. I don't know if you knew, that You're the most inspirational person I've ever "seen" (means: read about). You're photos, drawers are AMAZING! I hope You know it. I'm happy you have blog, because I can find out your art just this way. Love You, Ada! :)

    www.vacuumshadow.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh, thank you Ada! You are sweeeeeeeet :) Lot's of love to you.

      Slet
  10. åh! Jeg ville også ønske jeg havde sådan et kamera! Hvad har du givet for det?

    mange sommerhilsner fra mie

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også smadder glad for det! Tror det kostede 200 (inklusiv forsendelse til Danmark) desværre kom der også told oveni - så det endte på hele 400 kr. Men det var alle pengene værd!

      Slet
  11. Ej hvor ville jeg gerne eje sådan et kamera <3

    SvarSlet
  12. Fantastisk !

    // http://marierodkjersfotoblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  13. Du har godt nok en giga skøn blog!
    Er helt vild med dine tegninger og din "sidebar":-)

    //Caroline
    http://bycarolines.blogspot.dk/

    SvarSlet
  14. Har kigget en del på din blog, og jeg syntes det er super god, du tager nogle skønne billeder som er rare at se på... Tænkte på om du ville kigge forbi min foto-blog?:-)
    http://idafh-foto.blogspot.dk/

    SvarSlet
  15. Er helt solgt i de lækre høretelefoner, super lækker farve. Og så har du i det hele taget en super fin blog!:)

    Knus
    line-line-line.blogspot.dk

    SvarSlet
  16. Hvor er det fantastisk!

    Hvor lang tid gik der inden at du fik dit kamera? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hm... Det tog faktisk sin tid. 3 uger :)

      Slet
  17. Dine høretelefoner - hvor kan man købe disse og hvad koster de. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Søg på Urbanears! Fandt mine i Magasin, men de kan også fås i Urban Outfitters i København eller på nettet. Omtrent 500 kr :)

      Slet
  18. Hvor har du købt dit kamera? :)

    SvarSlet
  19. Gud et fedt kamera har selv et closeup 636 kamera som også godt, det er sjældent man møder nogen som bruger det (-:

    SvarSlet
  20. Virkelig nogle dejlige billeder du har på din blog!

    http://mieziegler.blogspot.dk/

    SvarSlet