lørdag den 31. marts 2012

American Apparel Jacket




























Jeg har lige fået en fin pakke fra American Apparel med denne jakke i. Utrolig skøn og lige til foråret synes jeg. Specielt fordi den har de pæneste rød/blå tern inden i. Suk suk suk... Den viste sig at være lidt for stor i størrelsen. Den er nemlig unisex - hvilket vil sige small nærmere er en stor medium. Det er derfor med en tåre i øjenkrogen, at jeg må sende den tilbage. Men inden jeg gør det, så vil jeg selvfølgelig give jer muligheden for at købe den. Se mit klædeskab lige her. Skynd dig at send en mail i min retning, hvis du er interesseret.

24 kommentarer:

  1. Åh, stakkels dig Andrea, den er ellers rigtig fin! Håber virkelig du finder dig en anden skøn forårsjakke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare så ærgerligt, ja. Har allerede et forhold til den, og den hænger så fin på min tøj-gren. Men det kan ikke nytte noget ved jeg :) Den var såsåså dyr, og det er langt bedre den får ny ejermand (eller bliver sendt tilbage) Og tusinde tak, søde Anna!

      Slet
    2. Ja, jeg kan godt forstå, at du er trist. Men det skal nok gå, det er forår og det er ferie! :)
      Jeg ved godt, at alle skriver det her, men jeg ville virkelig sætte pris på, hvis du ville tage et kig forbi min blog. Det ville betyde rigtig meget!
      Forårshilsner hefra

      Slet
    3. Præcis! Og hvis ikke jeg får solgt den til en af mine rare læsere, så sendes den jo bare retur. Vupti, penge tilbage, og på jagt efter en ny. Men tusinde tak for opmuntring :) Det er nemlig forår, og jeg elsker det! Jeg kigger tit forbi din blog, Anna. Men gør det gerne igen! Forårshilsner til dig.

      Slet
    4. Det er nemlig rigtig :) Og det var da så lidt, jeg bliver altid så opmuntret af dine dejlige indlæg! Det er jeg rigtig glad for at høre- så tak! :)

      Slet
    5. Velbekomme - og tak tak tak :)

      Slet
  2. Jakken ser super lækker ud, desværre har jeg ingen penge lige i tiden. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhja :) Det er den også! Så perfekt... Lige undtagen størrelsen.

      Slet
  3. Den er super fin. Træls, at den er for stor til dig. Jeg håber, du finder en ny ejermand til den. Men du siger, at du vil sælge den lidt billigere og at mindsteprisen er 1000 kroner. Jeg har set den på American Apparels hjemmeside og der koster den ca. 810 kroner. Så du sælger den jo ikke billigere? :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det gør jeg skam. Du skal øverst oppe på siden vælge "EU - English" så får du de rigtige priser frem. Euro prisen er 150, hvilket er 1115 danske kroner :) Desuden tager shipping meget lang tid, og her slipper man for lang ventetid og man spare lidt penge. Tak skal du have!

      Slet
    2. Jeg var inde på "US - English" siden, så det er nok derfor. Det må du undskylde :)

      Slet
    3. Nej, nej, nej. Det er helt okay! Jeg begik samme fejl først også :)

      Slet
  4. Svar
    1. Tak! Hvis du er interesseret, så send endelig en mail.

      Slet
  5. Kan du ikke bytte den til en mindre størrelse eller hvad?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det kan jeg sagtens. Men fragten koster rigtig mange penge - og jeg kan kun gå ind størrelse ned :) Det er ikke helt nok.

      Slet
  6. Hej Andrea!
    Super skøn, flot, inspirerende og sød blog du har dig her! Jeg er ihvertfald fast læser!
    Måske du ville kigge forbi min blog også. Har en give away-konkurrence igang om nogle lækre sager fra Nailmania.dk, hvis du er interesseret? - Eller måske vi kunne følges på friends-connect? :-)

    // http://chelli-life.blogspot.com
    Michelle!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tjekker det ud. Tusinde tak også :)

      Slet
  7. your blogs always makes me feel happy.
    It is so nice, i can not say how nice it is! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh, thaaaank you! You made my smile while reading your comment :)
      Happy spring time!

      Slet
  8. Åååh gud hvor er den pæn! Jeg har netop ledt efter en 'ridejakke', men fandt en igår, som minder meget om denne. Ærgeligt jeg ikke så det her noget før :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, har det helt på samme måde som dig. Den er så fin, ikke? Ærgerligt, ærgerligt, ærgerligt :)

      Slet
  9. Sikke en dejlig jakke! Desværre er den nok også for stor til mig, da jeg også er en small... Det er sørgelig søhest, jeg leder faktisk efter en jakke, og denne ville have være perfekt :/

    http://atskriveeratrejse.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Øvbøv! Måske den kan bruges som en oversize jakke? :)

      Slet