torsdag den 21. juli 2011

Home is wherever im with you






















Hjemme igen. Hjemme til egen seng, eget skab, eget vindue, egne ting, egne dimser og egen guitar. Det føles rart. Bare at kunne dufte til sit hjem igen! Men hvor er det altså gråt udenfor... Skyer, skyer, skyer. Det byder jo op til en kop te, og en lur på sin (egen) seng. Lidt trist det hele. Krydser mine fingre for solskin... I morgen tror jeg, jeg skal aflevere mine disposable cameras hos en fotobiks, måske hente en pakke-jeg-er-spændt-på og ellers bare sove. Hvem ved... Nå, jeg smutter igen! 

18 kommentarer:

  1. Godt nok er det gråt herhjemme, men vi glæder os til dine herlige indlæg :) Kig forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

    SvarSlet
  2. Jeg ELSKER ELSKER ELSKER dine tegninger!(og blog, og billeder, og skrivemåde) Hihihi :-)

    //Johanne - www.goldenfashiondreams.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det eneste positive ved den danske sommer, er, at man kan fortsætte vinterhyggen med varm kakao og en masse lækre film og shopping på internettet hæhæ

    Huggies
    /Lizbet

    SvarSlet
  4. Dine tegninger er bare så gode. Velkommen hjem :)

    SvarSlet
  5. Helt enig Lizbet! Meen, det kunne nu være rart med lidt solskin her i Danmark også. Bare sådan du ved... Is, shorts og noget i den dur. Og tusinde tak skal I have! :)

    SvarSlet
  6. kusmi te... så godt!xxx

    har du lyst til at kigge forbi min blog?
    www.clarawilsoe.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Så fed blog, er helt sikkert fast læser <3
    Vil du ikke blive fast læser af min?? luccaharbo.blogspot.com
    xoxo//lucca<3.

    SvarSlet
  8. Hej Andrea! På min blog har jeg lige lavet an blog anbefaling, og du er så heldig at være med i. Tjek det her

    http://ellisorev.blogspot.com/2011/07/min-blog-anbefaling.html

    SvarSlet
  9. Hej Veronica! Det lyder godt, mange tak skal du have.

    SvarSlet
  10. Super fin blog du har dig her!
    Håbede du ville tage en kig forbi min, jeg er nemlig ny på området :)

    www.colourmecasual.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Tak Julia (smukt navn)
    Jeg kigger forbi din blog med det samme, velkommen til blogland så! :)

    SvarSlet
  12. Velkommen hjem! Håber du har haft en skøn ferie :-)

    Clara - blaaaura.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Tak Clara, det har jeg i hvert fald! :)

    SvarSlet
  14. Lækre billeder! Kan vildt godt lide din blog. Tager selv billeder, og har en photoblog. Kunne være mega naaaice hvis du lige gad at tjekke den ud?

    x

    www.passion-4-photography.blogspot.com.

    p.s er nu fast læser :)

    SvarSlet
  15. Det er altid dejligt at komme hjem efter ferie. Jeg elsker dine tegniger! Nihi :-)

    whenadropofwaterhits.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Tak skal I have! :)
    Jeg kigger forbi jer begge. God sommer!

    SvarSlet
  17. Tak :) (lang tid siden, men alligevel... tak)

    SvarSlet