mandag den 30. maj 2011

Feeling good


























Lige for tiden har vi et skema med meget få timer, hvor vi laver kreative projekter i form af dans, sang, plakater og meget andet. Klokken ét blev vi allerede sluppet løs, og min veninde og jeg cyklede en tur op til byen. Jeg fik købt lidt tøj til onsdag, hvor jeg skal deltage i en film premiere (mere om det i morgen) og så nåede vi da også lige på baresso. Og så gør det da ikke noget at det er høj solskin, skyfri himmel og dejligt lunt i vejret. Mmm! Sov godt med lyden af 'John Mayer' Godnat, søde læsere.

12 kommentarer:

  1. Er blevet fast læser med det samme!
    Hvor jeg dog elsker din blog, fanatiske billeder;)
    Kig forbi vores blog http://ivoressko.blogspot.com/
    :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak!
    Selvfølgelig kigger jeg forbi jer :)

    SvarSlet
  3. Det er godt nok et lækkert billede. Har du selv taget det? :-)

    SvarSlet
  4. Tak! Ja, det har jeg :) Det er lige henover mit vindue.

    SvarSlet
  5. Wauw. Hvor er din blog inspirerende!

    //Anne-Sofie
    http://masqueradebelle.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Wauw. Du er virkelig dygtig til at tage billeder. Har tidligere fulgt dig med google friend connect, men jeg har oprettet en ny blog og lukket min gamle konto. Kig forbi min blog hvis du har lyst :-)

    Rebecca Sofie
    rebeccasofiemester.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Din blog er fantastisk. Har du nogensinde overvejet at lave en blogroll? Du er nemlig på min, og jeg kunne godt tænke mig at se, hvem DU bliver inspireret af :)

    SvarSlet
  8. Det lyder ufattelig dejligt...
    - Og spændende med filmpremieren! Hvad er nu det for noget?

    xx

    SvarSlet
  9. Tusinde tak alle tre! Jeg vil fortælle lidt mere om filmpremieren i dag :)

    SvarSlet
  10. Hugge dag. Huggeligt på baresso. Hugge, hugge, hugge. (Den Originale Vanille Iceblend med karamelsirup og ekstra krymmel i stor - ELLER - graaaande HGG!) We're obsessed.

    SvarSlet